Dagens promenad

För er som läst mitt förra inlägg så kan jag ju tala om att det var inte vad som hände idag, men nästan. Dock inte så dramatiskt men det slutade med att mamma kom och hämtade mig och Goredon med bil. Men innan mamma-hämtade-oss-med-bil-historien så var vi vid Bosgårdsfallet, ett jätte fint vattenfall som var ännu finare nu ikväll eftersom att några hade kräftskiva där. De hade tänt ljus och facklor runt grillplatsen och över bron och bort på stigen längs ån. Sedan gick vi och hälsade på hästen som jag lovade att fota. Så här är bilder på Goredon framför ett av de mindre vattenfallen, Goredon och hästen som nosar på varann och Goredon när han bär sin dummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback