Gårdsungarna

Barnen som bor här runtomkring är ofta ute och leker på gården så man stöter på dem när man är ute med Goredon. När vi var på väg tillbaka in i lägenheten alldeles nyss så kommer det fram en pojke och en flicka.

Flickan: Har ni några leksaker?
Jag: Ja hundleksaker.
Pojken: Men inga barnleksaker.
Flickan: Får vi komma upp till er?
Jag: Nej, vi har inte tid vi måste städa, för vi ska ha kalas imorgon för jag fyller år.
Flickan: Får jag komma på kalas då?
Jag: Nej, det blir nog inte så kul för dig för det är bara våra föräldrar som ska komma, inga barn.
Flickan lite eftertänksamt: Ska ni äta tårta?

Hehe, när vi flyttade hit så var det en av de som redan bodde här som berättade att alla barnen på gården bara brukade gå in i deras lägenhet utan någon uppenbar anledning. Nu är vi deras nästa offer!

Kommentarer
Postat av: pellen

omg var otroligt irriterande! :O

2007-08-17 @ 14:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback