Grått och trist

Fy vilket väder! Gick som vanligt upp vid 7 för att ta ut Goredon och ge honom mat, men gick sedan och la mig igen. Vaknade vid 9 av att det ösregnar. Fönstret till sovrummet stod öppet så det hade regnat in och av någon dum anledning så suger fönsterbrädet åt sig vatten. I vardagsrummet har fönsterbrädet redan sugit åt sig vatten och svällt upp, men det var inte vårt fel utan någon tidigare hyresgästs. Vi får väl se hur det går med sovrumsfönstret, jag tror att jag han rädda det innan det var alldeles för sent.

Jag som ska ha kalas i helgen, vädret får faktiskt se till att bli bättre tills dess!
(Men inte för bra, jag vill helst inte bränna mig i solen igen detta året.)

Kommentarer
Postat av: linda

Oh , va kul att ha djur , själv älskar jag katter ..men tål dom inte ¨¨ Btw tack för kommetarenn på min blogg

2007-08-16 @ 10:31:18
URL: http://liindasfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback