Min 22 års dag

Det har varit en lång men kul dag idag. Först lämnade vi Goredon hos mamma och pappa för att köra till Falkenberg och hämta Niklas mamma och mormor. Sedan hade vi ett litet kalas och jag hade lagat maten. Jag är inte bra på att laga mat så det blev jätte starkt så stackars Niklas mormor kunde knappt äta det. När kalaset var slut så skulle vi lämna dem i Falkenberg igen, så då fick Goredon bli hos mamma och pappa en gång till, så nu har han lekt med Cleo i några timmar. Min mamma berättade att hennes kompis hade berättat att det skulle vara några hundtävlingar till exempel lydnad och agility i Oskarström, då ville jag givetvis gå dit så jag packade in Goredon och Niklas i bilen och körde. När vi kom dit två timmar efter att det hela hade börjat så hände där inte särskilt mycket, men vi provade på rallylydnad och Goredon var jätte duktig! Tjejen som hade hand om rallylydnaden var jätte trevlig, henne skulle jag gärna träffa igen eller ha som instruktör, hon bodde dock i skåne så det var ju en bit härifrån. Goredon har hållt igång hela dagen så nu har han gått och däckat här på golvet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, tyvärr har jag inget svar på det.

2007-08-19 @ 13:17:44
URL: http://www.lemons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback