Vatten, vatten

Jag och Goredon har anlagt en smärre sjö i badrummet nu. Det började med att jag skulle bada och antingen så smakar badvattnet väldigt gott eller så anade Goredon den annalkande katastrofen och fösökte tömma badkaret på vatten genom att dricka upp det. I vilket fall som helst så gav han upp efter ett tag då vattnet steg i snabbare takt än han kunde dricka och gick istället ut och la sig i hallen där han, som jag senare upptäckte, började bita på mina skor. Jag ropade på min pojkvän och jag ropade på min pojkvän, sen ropade jag på min pojkvän för att slutligen ropa på min pojkvän. Eftersom att jag inte fick något svar så blev jag tvungen att ta saken i egna händer och gick drypande blöt ut i hallen och la in skorna i garderoben med ett spår av vattenpölar efter mig. Som om inte det skulle vara nog så ville vattnet inte heller rinna ner i avloppet när jag tömde badkaret utan rann istället ut över hela golvet och bort till smutstvätten som Goredon dragit ut och lagt sig tillrätta på. Nästa gång så duschar jag nog istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback