Nytt halsband

Igår var vi i Halmstad och köpte saker att sy ett nytt halsband till Goredon av. Mamma följde med och passade Goredon medan jag sprang i affärerna. Det var tydligen massa människor som kom fram och frågade om de fick klappa honom och som sa att han var jätte fin! Han åkte buss för första gången både in till stan och hem. In var det mycket spännande att nosa på inte minst alla människor som gick förbi när de gick på bussen, men på hemvägen så var Goredon trött och somnade.

Idag har jag sytt halsbandet till honom, det blev inte alls som jag hade tänkt mig men jag vet vad det var som blev fel så jag ska köpa nytt material och sy ett nytt halsband. Han kan i alla fall använda detta tills jag är klar med det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback