Long time no see

Nu var det väldigt längesen jag sist skrev något här. Mycket har hänt sedan dess, Goredon har vuxit till sig en hel del och han har lärt sig att äta hallon från buskarna. Men vi har även fått lite problem med inkallningen så nu har jag en spårlina på honom när vi är ute i skogen för att lättare kunna fånga in honom om han inte skulle komma. Tja nu vet jag inte vad mer jag ska skriva för idag har det då inte hänt något speciellt, men på onsdag ska Goredon höftledsröntgas så då får ni höra av mig igen!

Kommentarer
Postat av: Seykal och Pavlina

Hejsan, jo dem var lite lika. Va kul att just du klicka in på bloggen då ;)

2008-11-17 @ 16:36:10
URL: http://eahunddagis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback